Coneixem els hàbits de consum de pollastre als EEUU

16 Contramuslos pollo en salsa ingredientesA finals de juliol es van fer públics els resultats d’una enquesta feta pel National Chicken Council sobre els hàbits de consum de pollastre als Estats Units. Aquest enquesta es fa sovint per anar coneixent els canvis en els hàbits de consum i les tendències.  Us fem un resum dels trets més destacats de la que es va fer al mes de juny d’aquest any:

  • El nombre mitjà d’àpats amb pollastre o aliments que en tinguessin consumits en dues setmanes va ser de 6.1. Aquest valor supera de llarg l’obtingut al 2012 que va ser 5.2.
  • Els enquestats entre 18 i 34 anys (que ells anomenen Millennials) són els que en mengen més, 7.7 cops en 15 dies.
  • Un 89% dels enquestats va menjar pollastre en aquest període de dues setmanes.
  • Un 83% van menjar pollastre comprat a botiga o supermercat.
  • Un 70% van menjar pollastre a restauració amb una mitjana de 2.4 àpats.

Els enquestats també van ser preguntats sobre les seves perspectives de consum en els propers dotze mesos. Aquests són els resultats:

  • Un 24% net diu que menjarà més cops pollastre comprat a botiga. La principal raó per incrementar aquest consum és per nutrició/salut en un 34%, gust 32% i un 17% per cost.
  • Pel que fa al consum en restauració un 9% net diu que en menjarà més sovint, essent les raons un 25% pel gust, un 24 % per nutrició/salut i un 12 % per cost.
  • Les raons que les dones donen per a menjar-ne més en un futur es basen sobretot en aspectes de salut i nutrició. Els homes se centren més en el gust.

 

Resumen

El National Chicken Council hace periódicamente encuestas para conocer el consumo de pollo entre los estadounidenses y su tendencia.

La encuesta de junio de este año se preguntó respecto a los 15 días previos y estos son algunos resultados:

  • El número medio de consumo de comidas con pollo o de alimentos que contenían pollo fue de 6.1 (5.2 en 2012).
  • El grupo entre 18 y 35 años es el que más consume con una frecuencia de 7.7.
  • La principal razón para un incremento de la compra de pollo en tiendas es la nutrición/salud (35%) y el sabor (32%).

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s